2013. február 16., szombat

Chill

Teljesen nyugodtan telik a hétvége, eljöttünk a szüleimhez, pihenünk, sétálunk, finomakat eszünk. Néha vitázunk Sz-al  apróságokon, amit ő már a jelenlegi állapotomnak tud be :) De szerencsére, ezek most még csak apróságok, megvitatások, mint pl. hogyan rendezzük majd át a szobákat, mitől váljunk majd meg, ha a nyáron optimalizáljuk a bútoraink számát, elrendezését. Ugyanis úgy döntöttünk, idén még nem költözünk, majd 1-1,5 év múlva, inkább a pici lakásomban kezdjük a kiscsaládos életünket, addig is spórolva a bevételeinkkel. Persze kár még ezen agyalni, mind a ketten erre lyukadunk ki, ugyanakkor annyira messze állnak némely elrendezéssel kapcsolatos elképzeléseink, hogy én úgy látom, szánni kell erre időt, hogy ízlelgessük egymás érveit, mire ebből kompromisszum lesz. De a lényeg, most minden szép és jó, sokat alszom változatlanul, tegnap este is bealudtam, éjfélkor felfrissülve ébredtem, és fél 2-ig még ébren voltam, olvasgattam. Ja és tegnap először volt hányingerem is, méghozzá délután, a saját autóvezetésemtől (amitől senki sincs rosszul alap esetben) indult be, éhes is voltam, de ha ettem kis kekszet, vagy bármilyen ételre gondoltam, felfordult a gyomrom. Úgyhogy nem mertem bemenni a lakásunkhoz közeli kisboltba, nehogy ne tudjam ezt az émelygést megfékezni a sok élelmiszer között. De egy kis citromlétől elmúlt otthon.

Ma délután is 2 órát aludtam már a szüleimnél, utána sétáltunk Sz-al egy jóízűt, a szüleim egy erdő közelében laknak, itt már tavaszias illatú a levegő, teljes a chill. Ilyenkor nagyon hiányzik ez a szuper levegőminőség, amiben felnőttem...

Apukám most nagyon boldog, volt egy 2 napos nemzetközi kutyakiállításon a FeHoVa keretein belül, ahol a felnőtt kutyusunk egyike is jól szerepelt, de a legkisebb kutyusunk, Dorka most volt először megmérettetésen, és el is elhozott minden díjat, amit csak lehetett :) Még az összes kutyafajta első helyezettjét összevető Best In Show versenyen is 3. lett. Annyira szép kis medvebocs, nagyon játékosm de most nem mehetek be hozzá, dr M intett most kutyától, macskától, mindentől, ami földdel érintkezik. Holnap azért lehet, elmegyünk egyet az erdőbe sétálni, de majd csak fotózom őt és a másik 3 felnőtt kutyusunkat.





3 megjegyzés:

Rita írta...

Olyan édesek és szépek a kutyusok, jó lehet őket dögönyözni:)

Hogy vagy ma? Juj, holnap uh, ugye?

Rita írta...

A "Szia Heni" lemaradt:S

puszi:)

Heniiii írta...

Szia Rita! Köszi szépen, jól vagyok, igen, holnap UH, de csak este, hogy SZ. is odaérjen :)