2017. június 10., szombat

Otthon, édes otthon

Szerda reggel levették a vért, már sokadjára. Alig vártam az 1 óriási vizitet, hogy mi a döntés. Maradunk vagy mehetünk? Délelőtt kiderült, hiába volt a kora reggeli ébresztés, nem volt elegendő a vér a CRP megállapításához. Sajnos újra kellett mennünk, ami újra pár perces önkívületi állapotba kerülést jelentett a kislányomnak :( Ráadásul branül sem volt már benne, mert előző nap délután úgy aludt, hogy kiforogta a kis lábából. Pedig ott voltam végig a szobában, néztem, csepeg-e az infúzió, és mégsem vettem észre semmi furcsát. A kis lenge textilpelus takaróként volt rajta, azt igazgattam, mikor észrevettem, hogy a komplett infúzió tartalma alatta van, és  egy jókora vértócsában alszik... Nem kicsit ijedtem meg, hogy vénás vér folyt ki. De szerencsére csak a látvány volt csúnya és nem volt semmi komolyabb gond. Szóval emiatt már nem volt branülje, imádkoztam, ne is kelljen. Aztán szerdán másodjára is megszúrták, az eredmény megérkezett gyorsított eljárással, 14-es lett! :) Így szerencsére hazaengedtek még aznap bennünket! Örömmel mentünk, mert a kicsi lány egyre többet akart talpon lenni, nem volt maradása de élvezte is kicsit, hogy a lábán fedezheti fel a környezetét :)

Azóta újra itthon, lassan, de biztosan regenerálódik, jó az étvágya, kedve, csak még nagyon erőtlen vagy hamar elfárad. De ilyenkor felveszem vagy lefekszem mellé, ami a legjobban hiányzott, hogy nem tehettem a kórházban.

Itthon a kisfiam sokszor kis tornádó hozzá képest, most arra kell figyelni, nehogy fellökje vagy bántsa akár akaratlanul is a testvérét. Ezúttal közös fotó nem is nagyon készült még róluk, hogy vigyázunk a kislányunkra, akinek olykor még beremegnek a lábai, ha túl sokat akar egyszerre, mint pl. kanapéra mászást. De remélem pár hét, és majd úgy kell leparancsolni onnan :)

Pénteken fülészeti és pulmonológiai kontroll volt, jövő pénteken megyünk röntgenre vissza. Szegényke nagyon ellenkezett, mikor bementünk a fülészetre, de legalább ide egyelőre nem kell visszatérnünk... Vasárnapig pedig szedni kell a Soprax antibio-t és sokat itatni, szerencsére ez is sokat javult.

Az elmúlt pár nap képekben is:









5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hír és örülök hogy túl vagytok a nehezén!!!

    VálaszTörlés
  2. De jó hírek! Örülök, hogy hazaértetek! Gyors teljes felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Sokkal vidámabbnak és erősebbnek tűnik a képeken, örülök, hogy hazamehettetek! További gyors gyógyulást! :)

    VálaszTörlés
  4. Kis muci
    Gyors regenerálódást kívánok!

    VálaszTörlés